Oldalak

2013. augusztus 8., csütörtök

Hűsölés

Az az igazság, hogy néha nekem se megy az írás.
Ma például sehogy se megy.

A kreativitás elment szabadságra:


kreatív írás szabadságon

A munkám helyett ilyesmi jutott az eszembe:

kreatív író medence parton

Meg még ez is:

kreatív jégkockák hűsítenek

És, valljuk be, egy kicsit erről is álmodoztam:

kreatív tengerpart, ami mosolyog

Na, ennél az utolsó képnél azért beindult a fantáziám, és az egzotikus tengerpartba már beleláttam más formát is. Te is észrevetted a mosolyt? Ha már elolvastad a 25 kreatív tippet, akkor nem csodálom...

Aztán persze megérkezett az ötlet, és már tudom is, hogy miről fogok írni!

kreatív ötlet a homokban hever

De csak később árulom el neked! :-) Most csak gyönyörködj a képekben, és álmodozz a hűsölésről, ahogy én is!

És, hogy el ne felejtsem, van még néhány hely az augusztusi jobb agyféltekés kreatív írás tanfolyamra, de már nem sok. Kattints ide, hogy megnézd, pontosan mennyi: Jobb agyféltekés kreatív írás tanfolyam!

2 megjegyzés:

  1. Igen, a mosolyt is és a zajosan landoló űrrepülőgépet is...:)
    Mintha nekem találtad volna!

    VálaszTörlés
  2. Örülök a nyitott szemnek és szívnek. :)

    VálaszTörlés